Libertate

Normal, fiecare îmi cere alt fel de pâine: unii o vor cu lapte, alţii cu seminţe de in, câţiva cu chimen, cei mai în vârstă o vor albă, cei tineri ba cu tărâţe, ba neagră complet, cu rozmarin, cu mălai … dar fiecare o vrea aşa şi numai aşa. De acum să faci doar din asta! Nu mai schimba! Cum să nu schimb?! Mă legaţi de mâini şi de picioare şi-mi spuneţi să zbor? Nu pot! Daţi-mi libertate să mă joc, să încerc ingrediente noi, să amestec diferite făinuri, să schimb cantităţile, să visez la ce-o să iasă, să mă emoţionez când simt mirosul proaspăt şi nou din cuptor … nu pot să fac mereu aceeaşi pâine, oricât de minunată ar ieşi. Nu încă. Sau poate niciodată?

4 gânduri despre &8222;Libertate&8221;

  1. Fiecare paine este unica, chiar daca ingredientele sunt aceleasi, asta inseamna brutaria artizanala. Forma, culoarea, consistenta pot sa difere! Si cum nu poti sa impaci toate gusturile, prevad ca variatiunile vor fi infinit de gustoase de fiecare data.

  2. Doamne, asa e, exact asa ma simt si eu, nu pot sa fac painea la fel, tot timpul schimb cate ceva, si asta ca eu sunt incepatoare, inca nu ma pricep bine cum sa le combin la nivel inalt. Ai mei nu sunt exigenti, imi cer paine buna, chiar daca e diferita de fiecare data, si cum painea chiar iese tare tare buna, nimic de zis. Dar si mie imi place sa experimentez, fara asta parca as fi si eu legata de maini si de picioare si bagata intr-o cutie… imposibil sa zbor pe urma, intr-adevar.

Lasă un răspuns

