Pâine bună!

Instructorul meu e de nota 10! În două vorbe şi câteva fapte mi-a lămurit tot ce rămăsese neclar de-a lungul timpului. Ştiam teoria din cărţi, însă doar când am văzut cum face, totul s-a limpezit şi s-a legat. O imagine face cât o mie de vorbe şi un curs practic face cât o mie de cărţi🙂 Sunt tare bucuroasă.

12 gânduri despre &8222;Pâine bună!&8221;

  1. Ma bucur sa descopar ca esti incantata de curs. Am cautat si eu un curs de brutarit prin zona mea (Bihor, Cluj) dar nici o sansa. Daca nu e prea mult, imi spui unde faci cursul? La ce scoala, firma, intelegi tu🙂 Spor in toate si multa bafta in continuare.

    • Buna Ana. Fac cursul la Federatia Bucatarilor din Romania, cu sediul undeva pe DN1 pe langa Corbeanca.
      In paralel cu noi e si cursul de bucatarit. Acolo treaba complicata, nu la noi. Fiecare cursant are postul lui de lucru, de parca sunt la masterchef (iar noi, cat asteptam sa se coaca painea, dam cate-o fuga pe-acolo sa „furam” meserie🙂 ).
      Ideea e ca sunt foarte bine utilati si au si profesori buni. Instructorul nostru e brutar sef la Bilancia Food.

  2. Corina ,
    eu nu mai sunt in Bucuresti ,m-am intors recent la mine acasa ,la Focsani si fac paine cu maia de secara .
    Deocamdata sunt multumita de rezultat dar intotdeauna este loc de mai bine ,am postat si doua poze ,vezi link-ul te rog si astept parerea ta.
    Poti sa deconspiri unde faci cursul , eventual un link sa pot accesa informatii despre locul respectiv ?

    Multumesc mult si succes in continuare .
    Adriana C
    https://picasaweb.google.com/106468377295703447317

      • Adriana, tot nu se vede!
        Dar eu stiu ca tu ai experienta si pasiune, asa ca sunt sigura ca-ti ies painile minunat. Iti doresc sa te simti bine acasa si poate cand mai vii in Bucuresti, ne si vedem🙂

  3. Corina, am facut si eu paine pentru prima data dupa indicatiile tale dar n-am prea avut succes…f. acrisoara si f. densa. Nu stiu daca asa trebuie sa fie ca n-am avut grad de comparatie, in Constanta nu am gasit nicaieri paine cu maia. Nu a crescut decat f, putin dar nu ma las, mai incerc si saptamana viitoare!

    • Mari, painea cu maia e acrisoara si mai densa, in functie de ce faina ai folosit. Daca ai pus si faina integrala, atunci normal ca iese densa. Diferenta dintre painea din comert si cea artizanala e uriasa, zici ca sunt 2 produse diferite. Ar fi fost intr-adevar mai usor daca ai fi gustat inainte paine cu maia ca sa stii la ce sa te astepti. Sa recunosti aromele bogate si concentrate, miezul elastic, culoarea frumoasa a crustei … si sa te bucuri de ea, chiar daca nu e umflata, pufoasa si dulce ca o franzela cu termen de valabilitate de 6 ore🙂
      Ma bucur ca ai facut paine cu maia, ca mi-ai spus de ea, ca mai vrei sa incerci. Iti doresc mult succes!

      • Multumesc Corina, iti multumesc in primul rand pentru maia caci fara tine nu aveam ce experimenta…am folosit doar faina integrala Solaris, nici vorba de miez elastic :(( mai degraba sfaramicios miezul.
        Dau de veste la urmatoarea incercare cu faina alba. Pupici.

Lasă un răspuns

