World Bread Day

În cinstea zilei mondiale a pâinii, cu onor:

o pâine neagră (secară 70%, albă 650 20%, cânepă 10%),

o pâine albă (albă 650 60%, integrală grâu 40%, in),

şi două felii, una albă şi una neagră.

9 gânduri despre &8222;World Bread Day&8221;

    • multumesc Ana! formula e 700 gr faina de secară integrala de la naturalia, 200 gr faina 650 de la 7 spice, 100 gr faina de cânepă canah; apoi am inceput cu 600 ml apa plata bucovina, dar am mai pus ochiometric pana mi s-a parut aluatul suficient de moale (pana in 50 de ml), sare 16 grame; dupa 2 ore de fermentat am format-o oblong, am pus-o in forma si am pus-o in frigider 8 ore; am copt-o la 220 cu aburi 5 minute, apoi la 180 am lasat-o 40 de minute🙂
      dar ce frumoase sunt painicile tale elaborate, superbe!

      • multumesc frumos pentru formula si nu numai🙂 Ajunge in cuptor direct de la frigider sau mai sta si afara la dospit? si maia?🙂

  1. Tu vii cu painea ,eu vin cu salata de vinete,plus ceva rosii,ardei capia uriasi,un ospat pe cinste.
    Grozav arata,poate tot vizitandute ma voi apuca si eu sa-mi fac paine,mai studiez…
    Succes in tot ceea ce faci!

Lasă un răspuns

