Atelier dinamic

A fost un Atelier foarte energic, ieri. Vorbăreţ ca de obicei, dar şi harnic: am amestecat, frământat, degustat, împachetat, format, crestat, parcă toate în acelaşi timp! E extraordinar când se întâlnesc mai mulţi oameni cu aceeaşi pasiune, se creează cristale de lumină peste tot în jurul lor, aerul vibrează, timpul se dizolvă, bucuria există:

În plus, ieri am avut doi participanţi surpriză … invitaţi? …. inspectori? nu ştiu cum să le zic. Toate la un loc. Participanţi pentru că au pus mâna şi-au participat, surpriză pentru că m-au luat complet pe neaşteptate şi mi-au făcut o plăcere enormă, invitaţi pentru că asta şi sunt, în  mod potenţial pentru fiecare Atelier, „inspectori” pentru că sunt cei mai tari brutari amatori pe care îi cunosc (Tartelierii, Irina şi Ştefan, nu se pun pentru că sunt deja profesionişti :)              Iulian şi Lucian.

DSC_0321

Mulţumesc Gabi, Nicole, Cătălina, Iulian, Sabina, Liviu, Camelia, Simona, Lucian pentru evenimentul grozav pe care l-aţi creat ieri cu toate intenţiile voastre bune, şi îi mulţumesc în mod special Sabinei, care mi-a trimis pe mail aseară, cu mult înainte de a ajunge eu acasă, „prima pâine!”. Doamne ajută!

62947_505593932824431_1272577758_n

20 de gânduri despre &8222;Atelier dinamic&8221;

  1. Imi pare tare rau ca nu am putut ajunge, Corina. Intemperiile vremii de pe undeva de pe coasta europeana a Atlanticului m-au tinut departe de casa, de cei dragi, si de atelierul vostru unde aveam si o datorie fata de invitati, carora le cer pe aceasta cale scuze.

    • Si noua ne-a parut rau Liviu ca nu ai putut veni. Eu le-am spus participantilor de ce n-ai putut ajunge, dar totusi am sperat pana in ultima clipa ca ne faci si tu o surpriza, asa ca Iulian (:

  2. Buna Corina

    A fost minunat! Am si o poza de la painica – am uitat sa o crestez, dar nici nu a crapat – cred ca trebuia sa o mai las la dospit (am copt-o sambata seara).

    Aseara am facut din nou – chifle si grisine – le-am copt de dimineata (din nou am uitat sa le crestez), dar au iesit foarte bune (s-au crapat ele pe unde au vrut, dar nu mai conteaza – sunt mandra de eleJ).

    Multumesc mult pentru atelier.

    Numai bine,

    Camelia

  3. Buna Gabriela. Daca s-ar strange o grupa mai mare, as ajunge si in Sibiu🙂
    Dar pana atunci poate ajungi tu la un Atelier in Bucuresti ?

    • Stiu ca am folosit-o cand n-am gasit faina de la Naturalia, adica foarte rar. Tin minte ca s-a comportat cam prea bine pentru o faina bio …

    • asa e la inceput, ba uiti una, ba uiti alta🙂
      si a noastra de la Atelier s-a crapat pe unde a vrut, nu? ce conteaza ca o data a fost cu intentie si altadata nu?

  4. buna ziua ma numesc constantin cretu sunt din moreni jud dambovita si a-si dori foarte mult sa iau parte la un atelier de facut paine va rog mult dati-mi si mie cateva detalii se fac inscrieri in prealabil o adresa multumesc mult

    • Buna ziua. Următorul Atelier va fi pe 23 martie, într-o sâmbătă. Câteva detalii despre Atelier găsiţi aici. Dacă doriţi să vă înscrieţi, trimiteţi-mi un mail pe adresa atelierdepaine@gmail.com
      Din cate stiu eu, cursele spre Moreni au anumite ore de plecare fixe. Daca doriti sa participati va trebui sa modificam putin ora de incepere si cea de sfarsit a Atelierului, astfel incat sa ajungeti la timp la cursa.
      Taxa de participare la Atelier este de 100 de lei, in care intra consumabilele, bannetonul, materiile prime, suportul de curs, etc.
      Numai bine.

      • buna seara si multumesc pentru raspuns din pacate in perioada 22-24 martie suntem plecati din localitate . am uitat sa va spun ca doresc sa vin si cu sotia mea daca organizati si in alte dati cu mare placere si in privinta transportului nu este problema ca avem o dacie care inca ne duce unde vrem . mult succes in continuare si tineti-o tot asa ca este o treaba foarte interesanta care tine de sanatatea noastra … sigur o sa ne vedem pentru ca ne intereseaza mult pana la urma tot o sa gasim o data ca sa coincida si sa ne intilnim…… multumim inca o data numai bine si sanatate doamne ajuta

      • Doamne ajuta!
        O sa va anunt pe mail cand va fi urmatorul Atelier si va astept cu drag impreuna cu sotia.
        Toate cele bune,
        Corina

Lasă un răspuns

