Clubul pâinii cu maia

Răsturnări de situație, dar după cum „toate femeile știe, întotdeauna binele învinge?”, nu? Așa că sâmbăta asta, din scurt, am bucuria să vă invit la prima întâlnire promisă a Clubului de pâine, la adresa cunoscută de lângă Ateneu. Eu mă întorc mâine în țară, mi-am rugat fata cea mică să pregătească maiaua și o să apuc să fac o pâinică până sâmbătă la prânz. Dar și voi să faceți la fel și să aduceți câte o pâinică cel puțin, să degustăm toți din toate. Clubul începe la ora 15.00 și durează atâta cât ne simțim bine. O donație de 20 lei ar fi suficientă ca să acoperim închirierea sălii și a celorlalte materiale. Cine se hotărăște să vină, vă rog să mă anunțe pe FB sau la atelierdepaine@gmail.com, nu la telefon că sunt pe roaming acum.

Space Foto Frame copy

2 gânduri despre &8222;Clubul pâinii cu maia&8221;

  1. In trecut brutarii erau priviti cu suspiciune de catre gardienii pubici intrucit munca lor pe timp de noapte era considerata o ocazie pentru intalniri „subversive”.Chiar si in zilele noastre , a face paine acasa , a-ti asuma libertatea de gestiune a timpului si alimentatiei in afara tiparelor in care parca suntem fortati de imprejurari sa ne incadram , poate fi considerat un act de „rebeliune”.Asa ca aveti grija ce faceti maine la prima intalnire a clubului de paine!

    • Ma sperii Bianca! N-ai pus nici macar un zambaret …
      La Londra m-am intalnit cu o doamna care incepand cu 2010 a organizat ateliere de paine, apoi clubul de paine, apoi a scris o carte, iar acum organizeaza cursuri de afaceri pentru cei care vor sa-si deschida un home-business bazat pe painea cu maia. Si ea mi-a spus ca, virgula, Clubul lor de paine este underground si se organizeaza in mod mai mult sau mai putin spontan, in locatii necunoscute in prealabil si cu anunturi facute din om in om. La fel ca un club secret:)
      Asa ca acum, ca mi-ai atras si tu atentia, voi fi in alerta. Cine stie ce iese din asta!

Lasă un răspuns

