Atelier la înălţime

Sâmbăta trecută a fost primul atelier la care am apucat să spun aproape tot ce aveam de spus. Poate fiindcă au fost mai puţini cursanţi, poate fiindcă s-a dilatat timpul, poate fiindcă am vorbit şi când am tăcut … cert e că teoria a fost bifată în proporţie de 90%, iar practica la fel, nişte procente foarte bune zic eu. Deja am pus la Albumul de Familie o pâinică rezultată în urma cursului de sâmbătă.

Le mulţumesc Corinei, Ilenei, lui Florin şi Liviu, Mihaelei. Mulţumesc şi noii locaţii, că ne-a primit cu braţele deschise şi cu vedere panoramică:

2 gânduri despre &8222;Atelier la înălţime&8221;

  1. Dupa ce am avut placerea sa ne cunoastem nu pot spune decat multumim.Atelierul mi-a schimbat total parerea despre paine (sunt deja la a 3-a tura).Fiul meu Christian a comandat una cu seminte de susan.

    Astept urmatoarele ateliere
    Cele bune.

Lasă un răspuns

