Atelier de cozonaci cu maia

Atelierele de cozonaci sunt cele mai grele. Îţi trebuie o fineţe, o experienţă, o mână bună … un spate bun şi multă răbdare. Primele trei calităţi se cer cursanţilor, ultimele două trainerului.
Am scris şi rescris suportul de curs de 7 ori, am inovat reţeta de 8 ori, am executat mostre peste mostre şi tot e loc de mai bine. La niciun curs sau atelier nu am mai mult senzaţia ca acum, că la construcţia aluatului şi la apariţia rezultatului final participă exclusiv harul, talentul şi de ce nu, destinul propriu al fiecărui artizan în parte. Pe de altă parte, sunt convinsă că dacă am face zilnic cozonaci, într-un an am ajunge toţi maeştri🙂

Această prezentare necesită JavaScript.

3 gânduri despre &8222;Atelier de cozonaci cu maia&8221;

  1. Cozonacul meu a fost un succes total! Credeam ca va fi primul si ultimul meu cozonac, dar am primit numai laude si cereri de a face cozonac de Paste pentru membrii familiei! Expresia pe care au folosit-o toti a fost” Asta nu e cozonac, este prajitura -cozonac!!!”.
    Multumesc mult Corina, am vazut inca o data ce face bucuria apropiatilor la gustul unui produs cu maia.
    Julieta

  2. Buna ziua,

    Si eu va multumesc frumos pentru tot ce m-ati invatat. Sunteti o femeie deosebita!
    La cozonaci mi s-a parut mai usor decat la paine!
    Toti cozonaci pe care i-am mancat (chiar daca erau facuti in casa) imi dadeau arsuri la stomac, nu puteam sa mananc mai mult de o felie pe zi. La cei cu maia nu mai am aceasta problema. Am mancat ieri 4 feli si cu greu m-am abtinut🙂
    Sper sa ne mai intalnim!

    O zi buna si numai bine!

    Ileana

Lasă un răspuns

