Clubul pâinii: despre antreprenoriat

Asta mă gândeam eu să fie tema celei de a doua întâlniri a Clubului, de sâmbătă 1 iunie. Să discutăm despre elementele de antreprenoriat pe care cei care vor să-şi dezvolte un home-business cu pâine făcută acasă ar trebui să le ştie: modele de afaceri, strategie şi plan de afaceri, marketing, legislaţie, comunicare.  Oricum din toamnă, dacă o să mai am timp de ateliere, voi introduce elementele mai sus menţionate în cursul de pâine. Dar până atunci, la un pahar de vin negru, eu zic să vorbim de asta la Club.

69226_439665932712719_237788396233808_1632016_1277709482_n

2 gânduri despre &8222;Clubul pâinii: despre antreprenoriat&8221;

    • Concluzia principală: unde-s mulţi puterea creşte. Puterea de organizare, de acţiune … viziunea. Am găsit un limbaj comun deocamdată şi urmează să ne întâlnim din nou ca să facem un brainstorming. Te tin la curent. Inca nu s-au clarificat multe aspecte, dar a aparut un ong la orizont care sa ne ia sub palaria lui.

Lasă un răspuns

