Atelier de 1 iunie

A fost o surpriză foarte plăcută pentru mine:  o mamă le-a oferit celor 4 copii ai ei (3 plus 1) participarea la un Atelier de pâine cu maia, drept cadou de 1 iunie.  E drept că ei au şi o brutărie pe care vor să o treacă pe sourdough – ar fi a treia „consiliere de tranziţie” pentru mine 🙂 -, dar sarcina de bază a fost să se distreze, că doar e 1 iunie! Aşa că ne-am conformat, cât am putut: printre chicote şi tachineli, am încercat să strecor cât mai multă teorie (noroc cu suportul de curs care spune tot ce n-apuc eu să spun) şi practică, care sper din tot sufletul să le fie de folos, fiecăruia dintre cursanţi în parte.

2 gânduri despre &8222;Atelier de 1 iunie&8221;

  1. Mulțumirile din partea mea!
    Sfaturile dumneavoastră au fost minunate și trebuie să vă mărturisesc faptul că pâinea coaptă sâmbătă le-a adus aminte tuturor de gusturile încercate în copilărie.

    Sigur nu voi putea să fac aluat în cursul săptămânii – am un program care nu respectă timpii de fabricare a pâinii – dar mi-am făcut promisiunea ca sfârșitul de săptămână să fie dedicat acestei îndeletniciri.

    Multumesc,
    Livia Fanache

Lasă un răspuns

