Ultimul articol de pe acest blog

Soţul meu mi-a făcut site.

Anul trecut pe vremea asta când îi împărtăşeam din gândurile mele, cum că aş vrea să ţin nişte ateliere de pâine, se uita la mine complet neîncrezător. De unde şi până unde? citeam eu întrebarea din mintea lui. Prietenele mele mă tot încurajau, mai cu el de faţă, mai fără el, îmi tot dădeau ghes, hai că mai există ateliere pentru atâtea alte activităţi, de ce să nu încerci şi tu? Dar eu mă uitam la el şi nu mă îndemnam deloc.

Pe urmă  s-a întâmplat să audă copiii ce zic prietenele mele. Ce atelier mami? Atelier de pâine? Păi de ce nu mami? Ce-ai de pierdut? Iar eu m-am uitat în ochii lor şi n-am mai avut loc de întors. Dacă am de pierdut, măcar s-o ştim cu toţii.

În mod paradoxal, soţul meu mi-a făcut rost de prima locaţie pentru atelier, frumoasa sală de lângă Ateneu. Acolo îşi ţinea şi el cursurile.

Nimeni, cu atât mai mult eu, n-a crezut că primul atelier va avea şi urmări. Că voi ajunge să ţin şi un atelier de cozonaci!

Şi uite că la apropierea aniversării unui an de ateliere, soţul meu s-a gândit să-mi facă un cadou: un site mai arătos decât blogul meu plin de dude şi bâlbe. Faptul că a lucrat şi băiatul meu la site a ridicat şi mai mult valoarea lui.

Nu ştiu ce efect o să aibă site-ul cel nou. Dar ştiu că sunt emoţionată şi că simt nevoia să mă tund. Dacă mi-am schimbat look-ul online, trebuie s-o fac şi in real life.

Următoarele articole, din care primul este „pâinea cu maia, ca home-business„, vor fi de azi încolo postate pe blogul ataşat site-ului.

Lasă un răspuns

